CUPRA CONNECT

Активирајте ги вашите CUPRA CONNECT онлајн услуги и добијте далечински пристап, онлајн музика, навигација и помош на патот.

CUPRA CONNECT

Остани поврзан. Управувајте и одржувајте ја вашата CUPRA од близу или од далеку.

Frau blickt auf ihr Smartphone, das sie in der Hand hält.
КАРАКТЕРИСТИКИ ЗА ОДРЖУВАЊЕ НА ДАЛЕЧИНА
Следете, лоцирајте и контролирајте го вашето возило со апликацијата My CUPRA.
БЕЗБЕДНОСТ И ОДРЖУВАЊЕ
Одржувајте го автомобилот во одлична состојба. Кога треба да се сервисира, вашиот сервисен партнер ќе ве контактира.
СТАТУС НА ВОЗИЛОТО, ВРАТИ И ОСВЕТЛУВАЊЕ
Вратите се заклучени? Светлата се изгасени? Проверете ги овие карактеристики во апликацијата во секое време и бидете спокојни.

CUPRA CONNECT PLUS

Подобрете го вашиот систем за навигација. Оптимизирајте го вашето искуство при возењето со CUPRA CONNECT Plus.

Detailansicht der CUPRA Connect Online Navigation
Онлајн навигација.
Добивајте информации за сообраќајот на интернет во реално време и ажурирањата на вашата маршрута за да го планирате патувањето ефикасно.
Рути и дестинации
Планирајте го следното патување преку апликацијата од удобноста на вашиот дом. Потоа префрлете ги рутите директно во вашата CUPRA.
Blick auf die CUPRA Connect Parkhilfe
Најдете места за паркирање и бензински пумпи.
Дали барате место за паркирање или бензинска пумпа? Добијте информации за цените, работното време и локациите.
Eine Frau lenkt einen CUPRA und spricht mit dem CUPRA Connect Sprachassistent
Надградба за Hola Hola, гласовниот асистент на CUPRA.
Користете природна гласовна контрола, диктирајте гласовни пораки или пристапете до онлајн содржини.
Zu dehen ist eine CUPRA Fahrzeugflotte bestehend aus 4 Fahrzeugen
Zu dehen ist eine CUPRA Fahrzeugflotte bestehend aus 4 Fahrzeugen

CUPRA CONNECT 3.0

За CUPRA Leon и Formentor.

Заклучете и отклучете го вашето возило и примате известувања против кражба. Поставете ограничувања на областа и брзината. Од удобноста на вашиот дом со апликацијата My CUPRA.

Откријте ја CUPRA

Вашата CUPRA до последниот детал.
Поврзете ја вашата CUPRA со вашиот паметен телефон.
Ажурирајте го вашиот навигациски систем.
CUPRA CONNECT прашања и одговори
Услугите на CUPRA CONNECT не работат. Што да направам?

Прво, проверете дека:

- Интернет приемот и конекцијата се добри

- VIN кодот на вашето возило е точен

- Вашиот CUPRA модел е компатибилен

- Имате валидна лиценца за услуги (ако е применливо)

Ако горенаведеното не го реши проблемот, молиме контактирајте го вашиот дилер.

CUPRA CONNECT сè уште не е целосно активиран. Кои услуги можам да ги користам?

Ако не сте целосно регистрирани и активирани CUPRA CONNECT услугите, можете да ги користите само услугите кои се бараат со закон (функција за јавен итен повик).

Покрај тоа, не можете да ги користите онлајн услугите за безбедност и услуга и далечински пристап преку апликацијата или онлајн инфо-забавата. Онлајн навигацијата на вашиот навигациски систем нема да работи и "Hola Hola" ќе слуша само одредени гласовни команди.

Какви типови на корисници има во CUPRA CONNECT 3.0?

И сопственикот на возилото и секој друг корисник кој има пристап до возилото се овластени да нарачаат и активираат CUPRA CONNECT услуги за Leon и Formentor.

Има само еден примарен корисник, еден секундарен корисник, еден гостин корисник и максимум 4 регистрирани корисници по возило. Различните улоги се опишани подолу:

  • Примарен корисник: корисникот кој го завршил процесот на регистрација (кој се пријавил со својот CUPRA ID и го завршил процесот на верификација со 2 клуча). Тој/таа има пристап до целото портфолио на CONNECT (податоци и други услуги).
  • Секундарен корисник: во возило регистрирано од примарниот корисник. Секундарниот корисник е назначен од примарниот корисник преку е-маил. Потребен е CUPRA ID за пристап до инфо-забавниот систем. Тој/таа има пристап до голем дел од портфолиото на услугите на CONNECT.
  • Гостин корисник: Во возило регистрирано од примарниот корисник, гостин корисник е можен корисник кој не е пријавен со CUPRA ID. Тој/таа има пристап до поголемиот дел од безбедноста и услугата и онлајн инфо-забавната содржина во портфолиото на CONNECT.
  • Регистриран корисник: Во возило регистрирано од страна на примарниот корисник, регистрираниот корисник е корисник идентификуван со CURPA ID. Може да се додадат до 4 регистрирани корисници. Тој/таа има пристап до поголемиот дел од безбедноста и услугата и онлајн инфо-забавната содржина во портфолиото на CONNECT.
Што се случува со моите лични податоци кога се регистрирам во CUPRA CONNECT?

CUPRA има база на податоци за сите лични податоци обезбедени од страна на клиентите, како и други информации потребни за обезбедување на сите услуги на CUPRA CONNECT, како што се податоци за возилата и геолокација. Сите податоци генерирани од употребата на услугите на CUPRA CONNECT припаѓаат на вас, клиентот. Затоа, употребата на податоците зависи од вашата експлицитна согласност.

Сите податоци се користат во согласност со Општата регулатива за заштита на податоците на ЕУ (GDPR). За повеќе информации, видете ја Политиката за приватност на CUPRA CONNECT.

Имајте на ум дека сите податоци се користат исклучиво од страна на CUPRA и нејзините партнери за продажба и услуги. Податоците не се споделуваат со трети лица за комерцијални цели и во повеќето случаи се анонимни (неанонимните податоци се користат само кога е потребно). Во овие случаи, CUPRA ги обработува податоците во согласност со строги безбедносни прописи.

Во кои земји можам да ги користам услугите на CUPRA CONNECT?

CUPRA CONNECT е достапен во Германија, Белгија, Чешка, Данска, Финска, Норвешка, Шведска, Франција, Велика Британија, Ирска, Австрија, Швајцарија, Италија, Шпанија, Португалија, Полска, Унгарија, Грција, Кипар, Холандија, Луксембург, Бугарија, Романија, Хрватска, Словенија, Малта, Словачка, Андора, Естонија, Летонија, Литванија, Србија, Албанија, Македонија, Босна и Херцеговина, Украина и Гибралтар.

За возилата CONNECT 3.0, CUPRA CONNECT е исто така достапен во Црна Гора.

Како да го активирате eCall Emergency Call?

Ако возилото открие сериозна несреќа поради активирање на воздушни перничиња или затегач на ременот, автоматски се воспоставува врска со итните служби.

Рачно активирање на функцијата за итни повики преку модулот со три копчиња или екранот на инфо-забавата е исто така можно.

Како се активира повикот за повреда? Може ли и моите придружници да го направат повикот?

Повикот за повреда секогаш се активира рачно, но во случај на помала несреќа (која не го надминува прагот за несреќи), се појавува поп-ап со три копчиња (Активирање на итен повик, Активирање на повреда или Откажи). Секој може да се јави на службата за помош на пат со притискање на средното копче во модулот со 3 копчиња или преку менито "Телефон" во менито во автомобилот.

Какви информации пренесува моето возило за време на повредата?

Кога ќе го активирате повикот за повреда, вашето возило пренесува информации како што се километража, моментално активни предупредувачки светла и пораки за грешки, така што агентот на CUPRA може да ви обезбеди уште подобра поддршка и да го открие проблемот без одложување.

Ако сте ја активирале опцијата, повикот за повреда исто така ќе пренесе податоци за времето и локацијата на вашето возило, така што вашето лице за контакт знае каде се наоѓате. Ова е многу корисно ако имате дефект во оддалечена област и не знаете точно каде се наоѓате.

Како работи распоредувањето на услугите? Кои податоци за возилото се пренесуваат автоматски?

Кога инфо-забавата ви испраќа потсетник кога треба да се одржува, вашиот префериран сервисен партнер (PSP) исто така ќе добие известување. Работилницата потоа ќе ви контактира преку претпочитаниот канал за комуникација (е-маил или телефон).

Вашиот PSP ќе ги добие следниве информации за вашето возило:

- Вашите податоци за контакт (име, телефон и е-пошта) - Информации за возилото (VIN, година на модел, модел на возило) - Километража - Вид на одржување (промена на масло, сервис) - Датум и време на известување - Број на денови до следното одржување и промена на маслото.

Зошто не можам да ја видам мојата последна позиција за паркирање? / Зошто прикажаната позиција за паркирање не е иста со локација на мојот автомобил?

Сепак, ако вашиот автомобил бил паркиран во област со слаба покриеност на мрежата, како што е подземен паркинг, податоците можеби нема да бидат во можност да бидат пренесени до серверот. Последната позиција за паркирање на вашиот автомобил обично се испраќа до серверот веднаш штом моторот е исклучен.

Што е онлајн навигација? Дали троши обем на податоци?

Кога ќе го активирате CONNECT, вашиот навигациски систем добива надградба и се прикачува на интернет за да ги добие најновите информации. Нема дополнителни трошоци - потрошувачката на податоци за навигацијата е вклучена во CONNECT сервисниот пакет.

Следниве услуги се вклучени бесплатно:

- Онлајн ажурирање на картата: Мапите на вашиот регион се ажурираат автоматски, во зависност од локацијата и дестинацијата на вашето возило. Повеќе не треба да купувате ажурирања на мапи од вашиот трговец или да ги ставите нови мапи на USB стик.

- Пресметка на рутата со најнови информации за сообраќајот врз основа на условите на патот (сообраќај и временски услови), како и динамично рутирање со ажурирања во реално време.

Какви видови на паркинги и бензински пумпи може да се видат на онлајн инфо-забавниот екран?

Услугата за паркирање ќе ви го покаже вкупниот број на достапни места за паркирање во:

- Јавен паркинг - Приватен паркинг - Повеќекатни паркинзи

Исто така прикажува дополнителни информации, како што се

- Рутата - Работно време - Цени

Што може да направи мојата "Hola Hola" сега по надградбата? Како да диктирам СМС и е-пошта?

Кога ќе го активирате CUPRA CONNECT, "Hola Hola" го разбира природниот јазик уште подобро (со контрола на природниот јазик). Ова ви овозможува да давате инструкции на природен јазик и не морате да запамтите одредени команди. Ако имате интернет конекција, можете:

- Пребарување на адреси - Пристап до онлајн содржина - Слушање на интернет радио

Hola Hola ви овозможува да диктирате СМС пораки и е-пошта. За да диктирате порака, притиснете копче за микрофон и зборувајте нормално. Кога ќе завршите, можете да го проверите напишаниот текст и да го избришете или презапишете ако е потребно.

Контрола на природниот јазик за сите возила (CONNECT 3.0) поддржува:

- Британски англиски - Американски англиски - Шпански - Француски - Германски - Италијански - Чешки

Што е VIN и каде може да се најде?

VIN (Vehicle Identification Number или Chassis Number) е уникатен 17-цифрен идентификационен број на вашата CUPRA. Тоа е комбинација од броеви и букви.

Можете да ги најдете во документите на вашето возило или на долната лева страна на ветробранското стакло кога стоите пред вашето возило.

* Онлајн вентилацијата е достапна само за Leon и Formentor со одредени мотори. Онлајн грејачот за паркирање е достапен само со паркинг грејачот (опционална опрема).

** Функцијата против кражба на аларм е достапна само со волуметриски аларм (опционално).

Онлајн медиумите (Apple Music & TIDAL) и интернет радиото бараат дополнителна употреба на податоци. Можете да го користите својот паметен телефон како хотспот поврзан со Wi-Fi на вашето возило или да резервирате дополнителен план за податоци за вашиот CUPRA преку нашиот мобилен партнер (https://seat.cubictelecom.com ).